onsdag 26 januari 2011

Rättelse

I går skrev jag att veterinären vaccinerade Molly i nosen. Jag kanske skall förklara att det var i näsborren han sprutade in vaccinet, ungefär som man själv tar Nezeril vid nästäppa. Han hade en kanyl som han sprutade med och det gick blixtsnabbt.

Idag har vi ett underbart härligt väder, några minusgrader men strålande solsken. Jag öppnade dörren till uterummet som är helt oisolerat men där visade termometern på +15 så Molly tyckte vi skulle fika därute.


Snälla Matte vi kan väl fika här ute i solskenet


Luktar gott med kaffe


Kolla bullarna, sådana gillar jag


Kom nu!!


Nu börjar i allafall Hilma och jag

2 kommentarer:

  1. Där skulle vi också velat vara med och fikat.
    Ser jättehärligt ut.
    Vov från grabbarna boys!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.