lördag 8 september 2012

Rehabmode

- "Vilket konstigt ord - men ni fattar nog vad jag menar när ni ser bilden på mig i min fina T-shirt som matten fixat till.


Nu är det så att den hänger ner lite under magen, så när man är ute och jagar koltrastar och det är vått i gräset så blir den lite fuktig. Matten binder då en scharf runt midjan på mig och vips, så är det problemet löst.


Jag känner mig väldigt bekväm i min dress, det går alldeles utmärkt att jympa i den och köra med nosen i backen och glida framåt.

Det enda som är dåligt med dressen är att det inte går att klia sig med baktassarna på magen - men matte säger att det är just därför jag måste ha dressen på mig. Hon passar mig som en hök på dagen och då slipper jag också ha tratten på. Nu är det dock läggdags och då även tid att ta på tratten- så godnatt och sov gott allesammans.

2 kommentarer:

  1. WOWOWOWOWOWOWOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!
    Vilken toppensnäcka!!!!!
    PUUUUUUUUUSSSSS!!!!!!
    Jesper o Assar
    Matte håller med:) Jättetjusig är du i den där!

    SvaraRadera
  2. Men du är ju attans presentinslagen! Med rosett och allt! Snyggt!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.